2014. június 29., vasárnap

Újra itt!



Hello!
Hááát… Újra itt vagyok. Nagyon sok minden történt azóta, mióta nem találkoztunk. Talán kicsit elszakadtam az írós - blogos világtól. Minden időmet a tanulás és a gyurmázás kötötte le. De ma, miután már meguntam a porszívózást, leültem, kezembe vettem a Pad - et és feljöttem. Eszembe jutottak azok a régi szép idők és azok a jó érzések, hogy mennyire, de mennyire szerettem írni Stacy és Harry történetét. És ekkor bevillant, hogy vissza akarom kapni a TWM - et. Mivel a befejéstől mostanáig 2000 (!) megtekintés volt, ezért köszönetképpen írok egy második évadot!!!!! Tervezem a másik kinézetet és egy kis átalakítást, de egy ideig még csak a gondolattal barátkoznék, hogy újra lesz TWM… Talán már a héten jelentkezek egy prológussal, és a változással. Addig se felejtkezzetek meg a Fullertonról, a linket ITT találjátok!
Mindenkit ölel,
Bebyxx

2 megjegyzés:

  1. Imádlak és imádlak! Tűkön ülve várom a folytatást! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is és én is :) Bár beszélnünk kéne, a bloggal kapcsolatban, szóval felvehetnéd a telefont ;)
      Ölel,
      Bebyxx

      Törlés