2013. szeptember 28., szombat

3. Díjam

Sziasztok :) ígérem, sietek a résszel, de előbb még itt van a díjam, amit már igazából augusztusban megkaptam... Eddig nem volt rá időm és energiám sem, hogy feltegyem :/ mindegy is, köszönöm Dorinának :)



Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:

1. 9. Osztályos vagyok.
2. Kémia-biosz szakon tanulok
3. Imádok bloggerina lenni.
4. Sosem vagyok elégedett a műveimmel.
5. Ha megdícsérnek sosem hiszem el, hogy igazuk van, úgy gondolom csak azért mondják, mert nem akarnak megbántani.
6. Nincs testvérem.   
7. Egy csendes faluban lakom.
8. Van egy Stained Chocolate nevű hörcsögöm.
9. Agysebész szeretnék lenni.
10. Imádok a jövőn gondolkozni.
11. Egy teljesen más varázsvilágban élek, amit én építettem magam köré.

11 kérdés:

1. Milyen volt a nyarad?- Nagyon tetszett, bár hamar elmúlt.
2. Várod a sulit?- Nyáron még nem vártam, de most nagyon tetszik.
3. Van legjobb barátnőd?- Most nem érzek senkit olyan közel magamhoz, hogy azt mondjam van.
4. Szereted a klasszikus zenét?- Nem, annyira nem vagyok oda érte.
5. Nyáron merre jártál?- Sok helyen voltam, legjelentősebb ezek közül: Pest, Horváthország, Erdély.
6. Voltál idén külföldön?- Igen.
7. Örülnél neki, ha hosszabb lenne a szünet?- Természetesen, bár már nem olyan sok van az őszi szünetig...
8. Szereted a karácsonyt?- Igen, de nem csak az ajándékokért. Olyankor hosszabb időt tölthetek apukámnál is.
9. Kis korodban híttél a húsvéti nyusziban?- Igen, sokáig, de miután aranyhalakat hozott akváriumban, kételkedtem benne, hogy ekkora ajándékot tudna tojni nekem :D
10. Félsz a sötétben/ kis korodban féltél?- Még most is nagyon félek, mert -bizonyára a sok hülye film és a túl élénk fantáziám miatt- mindig azt hiszem, hogy valaki elkap hátulról, vagy lelő az ablakból.
11. Kedvenc édesség?- Egyértelműen a gumicukor *-*

11 kérdésem:

1. Hányadikas vagy?
2. Szereted a One Direction-t?
3. Hányszor láttad a This Is Us-t?
4. Van testvéred?
5. Eddig melyik volt a kedvenc kötelező olvasmányod?
6. Hányan vagytok egy osztályban?
7. Ki a legjobb barátnőd?
8. Hány 1D-s cuccod van?
9. Melyik a kedvenc országod?
10. Hány blogod van?
11. Melyik a kedvenc általad olvasott blog?

11 ember akinek küldöm:

1 megjegyzés: