2013. augusztus 24., szombat

2. Díjam

Hú, hát nemsokkal az 1. után, megkaptam a 2. díjamat is :) eddig azért nem tettem fel, mert nyaraltam, meg sok minden közbejött... De nem is ez a lényeg, ezúton is szeretném megköszönni beliectioner.♥ - nek. Nagyon-nagyon örülök neki :)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek


1. Írj magadról 11 dolgot

1. Directioner vagyok.

2. Imádok olvasni.
3. Imádok blogolni, és egyáltalán nem vagyok magammal elégedett.
4. Kicsi az önbizalmam.
5. Kitűnő tanuló voltam és remélem leszek ezután is.
6. Most megyek 9.-be.
7. Imádom a páratlan számokat.
8. Mindig sikerül összevesznem mindenkivel.
9. Zöld szemem van és a kedvenc színem is a zöld.
10. Rollerezek.
11. Mindig képes vagyok magam összetörni.

2. Válaszolj 11 kérdésre

1. Szoknya vagy gatya? - gatya, vagy attól függ milyen szoknya :D
2. Fiú vagy lány barátnő? - fiú, mert vele sosem tudsz összeveszni egy pasin, amúgy nem egy lány barátnőm is van ♥
3. Hány tesód van? - sajnos egy sem :(
4. Ki a kedvenced az 1D-ből? - természetesen Harry 
5. Big Time Rush vagy The Wanted koncert?:DDD (mindkettőt utálom, ezt muszáj volt xD) - egyértelműen Big Time Rush ♥
6. Taylor Lautner vagy Robert Pattinson? - régebben Robert, mert imádtam, most már annyira nem vagyok oda érte, úgyhogy Taylor :D
7. Kedvenc film? - Kellékfeleség, Nagyfiúk 1,2, és szinte az összes vígjáték :D
8. Kedvenc filmből kedvenc szereplő? - Kellégfeleségből a doktor úr, vagyis Adam Sandler :)
9. Kedvenc női énekes? - azt hiszem olyan nekem nincs :D
10. Kutya vagy Macska? - kutyus ♥
11. London vagy New Yorkban élnél? - Londonban, Harryvel ;) amúgy tényleg London :D

3. Kérdéseim:

1. Mi a kedvenc idézeted?
2. Az olvasottak közül melyik a kedvenc blogod?
3. Mi a kedvenc színed?
4. Hányadikas leszel/ hol dolgozol?
5. Olvasod a blogom? Ha nem, fogod? :D
6. Nappal vagy éjszaka?
7. Roller vagy bicikli?
8. One Direction vagy The Wanted? xd
9. Kedvenc színész?
10. Szoktál színházba járni?
11. Mi volt az utolsó film, amit moziban láttál?

4. Akiknek küldöm:

            Disaster Henriette
            A Race whith Levin írója
            Vivi      
            Kántor Karii     
            Benczi Dórika
            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése